Meghan Markle, soţia prinţului Harry, a lansat joi un nou brand de lifestyle, denumit după reşedinţa californiană în care locuieşte cuplul, a confirmat pentru AFP un purtător de cuvânt al ducesei, citează Agerpres.
O pagină de Instagram şi un site cu denumirea "American Riviera Orchard" pot fi accesate de joi.
Lansarea acestui brand, ale cărei detalii nu sunt cunoscute, nu fusese anunţată.
Site-ul prezintă doar logo-ul noului brand, realizat cu un font asemănător unui scris de mână, în timp ce pe contul de Instagram, la story, un video ne arată o persoană punând flori într-o vază şi pe Meghan într-o bucătărie.
Descrierea contului de Instagram indică sobru: "by Meghan, The Duchess of Sussex". Unul dintre purtătorii săi de cuvânt a confirmat pentru AFP că ducesa a fost implicată în acest nou proiect, fără a oferi alte detalii.
Se aşteaptă ca brand-ul să fie o continuare a fostului ei blog de succes "The Tig", pe care actriţa americană l-a închis înainte de a se căsători cu ducele de Sussex, fiul cel mic al regelui Charles al III-lea.
În 2020, cuplul princiar şi-a anunţat retragerea din familia regală şi s-a mutat în California. De atunci, contul lor de Instagram nu a mai fost actualizat.
Meghan Markle și Prințul Harry, succes răsunător din proiecte media
De când s-au retras din familia regală, ducele şi ducesa de Sussex au căutat să-şi câştige existenţa prin proiecte legate de mass-media.
Printre altele, Meghan Markle a fost gazda unui podcast produs de Archewell Audio Productions, care a fost lansat pe Spotify. În acest podcast, Meghan a discutat cu artiști, sportivi și experți despre subiecte legate de stereotipurile adresate femeilor.
Cuplul a produs doar o singură serie prin intermediul brandului lor de podcast Archewell Audio de când a fost semnat acordul în 2020 pentru o sumă estimată la 20 de milioane de dolari.
Podcastul a dominat mai multe topuri, ascultătorii fiind interesaţi să asculte conversaţiile între Meghan şi femei influente.
Ulterior, cuplul a continuat să critice familia regală, în special într-o autobiografie fără concesii a prinţului Harry, o serie documentară pe Netflix şi un interviu cu influenta Oprah Winfrey.
''Harry & Meghan'', cel mai vizionat documentar Netflix în prima săptămână de difuzare
Pe lângă podcast, Ducessa de Saussex și Prințul Harry au lansat și un documentar în care au scos la lumină o altă perspectivă a poveștii lor de dragoste și a provocărilor cu care s-au confruntat în perioada în care au fost membri ai Casei Regale britanice.
Serialul documentar a acumulat cel mai mare timp de vizionare pentru un documentar pe această platformă de streaming în prima săptămână după lansare, a precizat marţi compania americană, potrivit Agerpres.
Primele trei episoade din ''Harry & Meghan'' au înregistrat 81,55 de milioane de ore de vizionare după premiera care a avut loc joia trecută, a anunţat Netflix într-un comunicat de presă. Peste 28 de milioane de posesori de conturi Netflix au urmărit cel puţin o parte din serial.
Harry, în vârstă de 38 de ani, şi Meghan, în vârstă de 41 de ani, au părăsit familia regală britanică la începutul anului 2020 pentru a se muta în California din cauza conflictelor şi tensiunilor, dar şi a presiunii mediatice.