Anul acesta Adidas și Yohji Yamamoto sărbătoresc două decenii ai colaborării fenomen care le-a adus ambelor părți recunoaștere mondială: Y-3. Pentru a marca momentul, a fost lansată colecția „20 Years Record” – în parteneriat cu Palace – din care fac parte cele mai populare piese din cei 20 de ani de parteneriat, reinterpretate în stilul electic al skaterilor.
Colecția, promovată de Zinedine Zidane și Lucas Puig
Colecția include jachete reversibile, tricouri de fotbal și sacouri - fiecare piesă inscripționată bineînțeles cu logoul Y3 și Palace. Colaborarea nu avea cum să fie completă fără sneakerșii Y3 YUUTO – cel mai popular model din colecția lansată în 2003. Pentru a marca implicarea celor de la Palace a fost lansată și o campania în care fotbalistul Zinedine Zidane și skaterul Lucas Puig se „joacă” împreună, îmbrăcați bineînțeles în hainele de colecție. Scurtmetrajul oferă o reprezentare vizuală a ce însemnă îmbinarea fotbalului cu skateboardingului – un total de aproximat 35 de milioane de fani, pe Instagram – unde a și fost promovata campania.
Este o colaborare mult așteptată, pentru că îmbină stilul unic, unisex a japonezului cu tehnologia nemților pentru haine sportive și acum cu „tinerețea” skaterilor englezi de la Palace. Zic tinerețea, pentru că brandul a fost fondat în 2009, spre deosebire de Adidas care s-a „născut” în 1949 sau brandul lui Yamamoto care și-a lansat prima colecție în 1972.
Palace, parteneriate cu Gucci, Calvin Klein și New Balance
Se pare că anul acesta este anul de glorie pentru brandul de skateboarding înființat de Lev Tanju și Gareth Skewis, pentru că toamna acesta au avut și un parteneriat cu nimeni altcineva decât Gucci. O colecție colorată, cool, cu logourile ambelor companii, din care fac parte tricouri, hanorace, fuste, bucket hats, șosete dar și încălțăminte, inspirate din moda anilor 2000.
Ce-I drept – nu a fost primul parteneriat al celor de la Palace, care au mai colaborat și cu Calvin Klein, New Balance dar și cu Adidas anterior. Dar a fost prima cu o casă de modă de lux – un parteneriat potrivit aș putea adăuga, pentru că cele două companii sunt unite de un numitor comun: influența pe care o au asupra tinerilor și înțelegea culturii urbane.