Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Prima călătorie a lui Nicușor Dan cu un tramvai nou. Bucureștenii i-au reproșat că nu au apă caldă și căldură

Pornit într-o călătorie cu unul dintre noile tramvaie care circulă de ieri prin Bucuresti, primarul Capitalei a fost luat la rost de călători. Bucureștenii i-au reproșat lui Nicușor Dan că nu au apă caldă și încălzire și l-au întrebat când vor fi vor fi rezolvate problemele pe care încă le are sistemul de termoficare.

„Va fi din ce în ce mai bine”

Nicușor Dan, primarul Capitalei: „Oprescu, mai rău. Oprescu, mai rău. Oprescu, mai rău. Oprescu, mai rău. Firea, mai rău. Firea, mai rău. Firea, mai rău. Firea, mai rău. Acum, cu Nicusor Dan, a fost mai bine, mai bine, mai bine.”

Conform Termoenergetica, avariile din ultimele zile au afectat peste 1000 de blocuri din București.

Nicușor Dan, primarul Capitalei: „Vor fi probleme, dar va fi din ce în ce mai bine. Asta este viteza, cu constrângerile tehnice și financiare pe care le-am avut, asta este ce se putea face.”

Prima zi de circulație, prima defecțiune

Odată cu punerea în circulație a noilor tramvaie Imperio în Capitală, a apărut și prima defecțiune. La câteva ore după ce au fost scoase în circulație, unul dintre cele 15 tramvaie noi s-a defectat la capătul liniei 41.

Directorul Societății de Transport București, Adrian Criț, spune că abia peste o lună se poate face o evaluare a noilor tramvaie. Și vatmanii mai au de învățat cum să le folosească.

Adrian Criț, directorul STB: „Un senzor care comunică datele de la sistemul de frânare a vehiculului către bord nu mai transmitea datele corect și apărea că vehiculul e înfrânat. Acest lucru s-a remediat în conformitate cu contractul, în circa 30 de minute de la sosirea echipajului furnizor. Sunt vehicule noi, manipulanții nu știu toate datele despre acestea.”

Manipulanții încă se obișnuiesc cu tramvaiele

Adrian Criț, directorul STB: „91 de manipulanti au fost școlarizați pentru a conduce aceste tramvaie. E adevărat, la centru s-a făcut pregătirea teoretică, iar cea practică, pe traseu, s-a făcut într-un număr limitat de km. (...) Când avem vehicule noi se fac câteva zile pe traseu, acestea s-au facut, dar două zile pe traseu nu pot suplini experianța a o lună, două luni sau un an.”

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE