Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Netflix ar putea oferi în curând un abonament 100% gratuit în Europa. Platforma de streaming ar putea condiționa oferta de multe reclame

Netflix ar lua în considerare crearea unui abonament complet gratuit, dar plin de reclame.

Decizia ar fi fost luată după ce a încercat în 2022 un abonament ”accesibil” cu publicitate, care ar permite platformei de streaming video on demand (SVOD) să-şi crească numărul utilizatorilor şi veniturile, spune 20minutes.fr.

Trebuie spus că platforma, a cărei creștere a încetinit brusc la sfârșitul anului 2021, și-a revenit de la lansarea ofertei sale cu suport publicitar (la un cost lunar de 5,99 euro față de 13,49 euro pentru abonamentul "standard", adică fără reclame).

Potrivit co-CEO-ului Netflix, formula a atras peste 40 de milioane de noi abonați.

Europa și Asia pe primul loc

O ofertă 100% gratuită, adică finanțată exclusiv prin publicitate, ar putea permite Netflix să își crească atât numărul de utilizatori, cât și veniturile.

Potrivit Bloomberg, aceasta ar fi rezervată inițial piețelor europene și asiatice care dispun deja de rețele TV gratuite (ceea ce este cazul Franței).

Deși nu a fost încă stabilită o dată pentru lansarea acestui serviciu, există o mare probabilitate ca acesta să vadă lumina zilei.

Cu atât mai mult cu cât platforma de streaming a dezvăluit în aprilie 2023 că utilizatorii ofertei susținute de reclame au generat mai multe venituri decât utilizatorii ofertelor fără reclame (Standard și Premium).

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE