Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Fenomenul ”Barbie”, stimulent pentru afaceri. Un muzeu de păpuși din Danemarca a înregistrat un număr considerabil de vizitatori

Odată cu fenomenul Barbie, mai multe afaceri au avut de câștigat. Este și cazul unui mic muzeu de păpuși din Copenhaga, care a înregistrat o creștere considerabilă a numărului de vizitatori de la lansarea filmului Barbie în cinematografe.

Aflat la periferia capitalei daneze, acest muzeu oferă o imagine a păpușilor Barbie de-a lungul deceniilor. Proprietara de 78 de ani, Lene Pedersen, a colecționat cel puțin 4.000 de păpuși, încă din 1989.

Lene Darlie Pedersen, proprietara muzeului: ”De fapt, colecționam jucării vechi, dar apoi a apărut o doamnă care colecționa păpuși Barbie în clubul la care mergeam și mi s-a părut destul de amuzant. Atunci am început să colecționez.”

Cum s-a schimbat păpușa de-a lungul anilor?

Colecția oferă o imagine completă a cinci decenii de modă și stil și o privire asupra modului în care păpușa Barbie însăși s-a schimbat de-a lungul anilor.

Lene Darlie Pedersen, proprietara muzeului: ”(Păpușa Barbie n.r.) Și-a schimbat expresia facială aproximativ o dată la zece ani. A devenit puțin mai dolofană sau ca și cum ar fi puțin mai plinuță la nivelul feței și, de asemenea, la forma corpului, în jurul șoldurilor, iar acum au început să scurteze și picioarele.”

Odată cu lansarea filmului Barbie, proprietara muzeului recunoaște că tot mai mulți vizitatori vin să-i vadă păpușile.

Lene Darlie Pedersen, proprietara muzeului: ”Da, am văzut filmul și, de asemenea, am mai mulți vizitatori adulți care vin îmbrăcați în haine roz și vor să vadă filmul, dar și unii care au fost deja să îl vadă.”

Pedersen spune că acum nu mai cumpără multe păpuși, însă va continua să își întrețină colecția și să ofere tururi vizitatorilor. Filmul Barbie a avut premiera în luna iulie și a înregistrat încasări de peste un miliard de dolari.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE