Taylor Swift a devenit un brand amasador al NFL, ba chiar și un avantaj financiar semnificativ pentru echipa Kansas City Chiefs. Relația sa cu starul de fotbal american Travis Kelce a generat nu numai capital de imagine pentru echipă și ligă, dar și venituri de milioane de dolari.
Potrivit datelor furnizate de Apex Marketing Group, Taylor Swift a creat o ”valoare a mărcii” 331,5 milioane de dolari pentru Chiefs și NFL, luând în considerare diverse medii, precum print, digital, radio, televiziune și rețele sociale, potrivit NewYorkPost.
Taylor Swift influențează și prețurile biletelor de la Super Bowl, cel mai mare eveniment sportiv din Statele Unite.
Relația dintre artistă și jucătorul Travis Kelce, de la Kansas City Chiefs, a generat un interes uriaș pentru finala campionatului de fotbal american, programată pe 11 februarie. Prețul biletelor a crescut cu 70% față de ediția de anul trecut, astfel că un tichet costă, în medie, 9.800 de dolari.
Raportul a fost realizat pentru perioada 24 septembrie- 22 ianuarie, calculând valoarea financiară a fiecărei apariții a lui Swift în funcție de acoperirea mediatică și impactul acesteia. Eric Smallwood, președintele Apex, a subliniat că conținutul digital și știrile online au contribuit cel mai mult la valoarea creată.
Relația romantică dintre Taylor Swift și Travis Kelce, fotbalistul echipei Kansas City Chiefs, a devenit un fenomen internațional, generând o valoare financiară semnificativă. În octombrie, când cuplul a fost fotografiat într-o întâlnire la New York City, Swift a generat 166 de milioane de dolari.
Tot mai multe fete, fane NFL
Participarea frecventă a cântăreței la meciurile lui Kelce, inclusiv cele de play off, a contribuit la o creștere semnificativă a audienței, în special la categoria feminină.
Audiența feminină a înregistrat o creștere cu 9% de la sezonul trecut până în prezent, cu 6% mai mult decât audiența masculină.
Meciul wild-card dintre Chiefs și Dolphins, la care a participat Taylor Swift, a stabilit un record de streaming live al evenimentelor din SUA. În plus, victoria Chiefs în runda diviziei a stabilit un record de difuzare pentru runda a doua a playoff-ului, momentul fiind văzut de 50,4 milioane de fani.
Colaborarea dintre Swift și NFL a dus și la creșterea vânzărilor de echipament sportiv, cu un impresionantă creștere de 400% pentru tricourile purtate de Kelce.
Comisarul NFL, Roger Goodell, a subliniat anterior că relația dintre Taylor Swift și Travis Kelce aduce bucurie în lumea NFL și conectează mai mulți fani la jocul de fotbal american.