România este, în mod traditional, o destinație pentru turismul cultural-istoric, balnear, sportiv sau de agrement. Orașul București este mai degrabă vizitat de oameni de afaceri și de participanți la diverse conferințe. Totuși, în ultimii ani, specificul turistic al țării noastre se modifică și sectorul hotelier se pregătește pentru segmentul de lux.
Grupul Marriott International, al cărui vârf de lance în România este hotelul JW Marriott din București, plănuiește o extindere serioasă: încă 5 hoteluri de lux vor fi deschise până la finalul anului 2028 în locuri precum Timișoara, Sibiu și Călimănești-Căciulata. Mai mult de 550 de camere noi vor fi disponibile turiștilor și încă două branduri ale celei mai mari companii hoteliere din lume își vor face debutul în România: Residence Inn by Marriott și Four Points by Sheraton.
Pankaj Birla, vicepreședintele pentru Europa de Est al Grupului Marriott International spune că România este o destinație extrem de interesantă, unde revine de fiecare dată cu mare plăcere.
”Vin în România din anul 2004. Și se poate vedea cât de autentică este România. Nu e vorba doar despre oameni, ci și despre cee ace țara are de oferit. Și sunt entuziasmat de această vizită de fiecare data când vin aici. Este o țară frumoasă, cu oameni frumoși, cu multe zâmbete frumoase.”
Eveniment de gală la JW Marriott București
Hotelul JW Marriot din București împlinește acum 25 de ani de la inaugurare. A devenit, în acest sfert de secol, un reper al Capitalei și a găzduit de-a lungul anilor celebrități, artiști legendari, chiar șefi de state. Peste 800 de invitați din toate domeniile au participat la aniversarea de gală organizată pentru partenerii, clienții și prietenii hotelului.
”În anul 2000, când hotelul a fost inaugurat, a fost un semn că Marriott International și întreaga lume au acordat încredere României. Doi ani mai târziu, când hotelul JW Marriott a ridicat standardul către segmentul de lux, aceasta a fost încă o dovadă de încredere că această piață și țara au potential. Și hotelul, de-a lungul anilor, a ținut pasul cu schimbările și a continuat să-și servească toți clienții cu excelență, devenind parte din tot cee ace se întâmplă semnificativ în oraș și în țară”, a declarat Ioan Mătieș, General Manager JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Evenimentul de gală le-a oferit oaspeților, dincolo de preparatele culinare pregătite de chefi internationali, și un show de ținută cu artiști precum Horia Brenciu. JW Marriott București are aproape 400 de angajați, dintre care 43% sunt femei, și mai mult de jumătate dintre ele dețin funcții de conducere.
